9 Şubat 2012 Perşembe

Twitter’da nasıl popüler olurum ?

Twitter’da nasıl popüler olurum ?Twitter’da ünlü olmak sanıldığı kadar zor değil. Ama kolay olduguda söylenemez. Twitter’daki popüler odalar (Adını tam bilmiyorum. Odalar dediğim #bsaktif gibi) ‘a girip türklerin cevaplarına komik komik yazılar yazabilirsiniz. Benim en çok hoşuma giden, takipçi kazandıran bu.. Popüler odalara komik tweet atarak’ta kazanabilirsiniz ayrıca. Ve en önemlisi: Twitter’da bir oda kurun mesela. Adını siz bulun. Ama gündemle alakalı olsun. Daha çok dikkat çeker. Gündemi kurduktan sonra arkadaşlarınızdan istekte bulunun. Bu oda’yı re tweet yaparak paylaşsınlar. Böyle’de pek fazla üye gelmiyorsa ünlülerden istekte bulunun. Ben 2 kere istedim ikisinde’de beni kırmadılar : ) Facebook sayfası gibi yerlerde paylaşarak’ta üye kazandırabilirsiniz… Ünlü firmalar, özel odalara ” Sponsor ” kimliğiyle giriş yapabiliyor. Tweet’i en üstte gözüküyo. Bunun onlara ne kadar kazancı olur bilmem ama olmasa koymazlardı değil mi. : )

FriendFeed ile Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Tasarlayan siteler Bilgi Kutsaldır Öğrenince.. & Tüm Kitap Özetleri... |