11 Ocak 2012 Çarşamba

Blogger ve Blogspot Sayaç Ekleme - Resimli Anlatım

Merhaba arkadaşlar.Ben yeni bir blog kullanıcısı sayılırım.O yüzden bazı şeyleri birçogunuzdan geç keşfediyorum.O yüzden benim gibi yeni olan arkadaşlara yardımcı bazı bilgiler vermek istiyorum.Birçok sayaç sitesi mevcut.Ama ben size buldugum siteyi anlatacagım.Sayaçlar sitemize gelen ziyaretçiler hakkında bilgi veriyor.


Blogunuzu kaç kişi ziyaret etmiş görmek isterseniz www.efreecounter.com adresine girerek istediginiz sayacı seçip next'e tıklıyorsunuz.







Önünüze çıkan sayfaya site adınızı ve mail adresinizi yazıyorsunuz.Ve alttaki Step3 yazan butona tıklıyorsunuz.










Çıkan sayaç kodunu kopyalıyorsunuz.








Sitenizde Gadget ekle linkine tıklıyorsunuz.








Açılacak olan pencerede HTML/JavaScript gadget'ini buluyor ve tıklıyorsunuz.




Aldıgımız sayac kodunu bu alana yapıştırıyorsunuz.

 



Sonrada kaydete tıklıyoruz. İşte bu kadar. Kolay gelsin...


Eğer yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim...




FriendFeed ile Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Tasarlayan siteler Bilgi Kutsaldır Öğrenince.. & Tüm Kitap Özetleri... |